Thread: gedrag
View Single Post
Old 16-10-2010, 17:17   #11
nanouk
Junior Member
 
nanouk's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 208
Default

Quote:
Originally Posted by Sten View Post
Hier thuis precies hetzelfde.. Als tycho niet in de gaten heeft dat er iemand binnenkomt dan begint die te grommen/blaffen en durf je bijna niet meer naar binnen. Zo gauw de persoon in kwestie begint te praten dan wordt het al een heel stuk minder. Interessant detail is dat ook deze reu uit de fabriek van louba tar komt, dus dat ze 'iets' aan de ogen zouden hebben verbaasd me niks. Ik zal met name het 'vriendelijk' contact zoeken door rustig praten ipv bevelen dat die zijn gemak moet houden aanraden. Daarmee bevestig je immers dat drago een reden heeft dat jij 'eng' bent of dan wel 'gevaar' vormt. Succes.
dat ze iets aan de ogen zouden hebben, hmm, zou je het dan niet een goed idee vinden om eens na te gaan of ze ook daaadwerkelijk wat aan hun ogen hebben? Zo een Test is echt in minder als een half uur gedaan en kost niet veel... Miss moet het nieuwe herplaatsadres van Torak ook de ogen laten controleren, je weet maar nooit Torak is dan wel gene Louba Tar, maar ook 3 he

Ik ken de honden niet, maar dit gaan ook gewoon met territoriumdrift en rangorde te maken hebben?
nanouk jest offline   Reply With Quote