Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-02-2003, 14:32   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default overzicht van alle zomerkampen en een vraag

Zonnebloem
Beste mensen,
Eindelijk weer eens een berichtje op de nederlandse mailinglist (het is hier wel erg stil!)
Maar, het CzW wereldje is wel erg goed georganiseerd! Als er mensen zijn die genoeg tijd, geld en vooral zin hebben, om hun hele vakantie met Tsjechoslowaakse Wolfhonden door te brengen, dan kan dat dit jaar zonder problemen! Want vanaf 27 juli t/m 24 augustus kan je aan allerlei verschillende kampen met je hond(en) deelnemen:
a.. Het zomerkamp in Tsjechie (Lazne Belohrad) begint op 27-07-2003 en eindigt op 09-08-2003
b.. Het zomerkamp in Slowakije is van 09-8-2003 tot 17-08-2003.
c.. Daarna heb je zo waar maandag en dinsdag vrij......en heb je genoeg tijd om naar Duitsland te rijden!
d.. Het zomerkamp in Duitsland (Philippsreut, dit ligt aan de Tsjechisch-Duitse grens) begint op 20-08-2003 en eindigt op 24-08-2003 met een speciale show voor Tsjechoslowaakse Wolfhonden en Saarloos Wolfhonden
Op ieder kamp kan je met je hond deelnemen aan de bonitatie en jeugd bonitatie.
In Lazne Belohrad (Tsjechie) kun je ook sommige examens doen. Misschien is het ook mogelijk om de SV examens tijdens het kamp in slowakije te doen....maar dat zullen we dan nog wel horen.

Vraag:
Zijn er ook mensen in Nederland die van plan zijn naar een van deze kampen te gaan? Zelf ga ik van de zomer richting Hongarije, Roemenie en Tsjechie en combineer dan wellicht wat met een van de kampen. (allemaal vind ik wat te veel van het goede!) Daarom ben ik wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die plannen hebben om evt. te gaan.

groeten,
Mijke
mijke jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org